Időpontok:
2019. 02. 19. kedd 10.00 - 13.45
2019. 03. 07. csütörtök 10.00 - 13.45
2019. 03. 14. csütörtök 10.00 - 13.45
Helyszín, megközelítés, parkolás
Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.
Térkép, közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:
https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes
Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől.
Parkolási rend:
Közvetlenül a szálloda előtt, ingyenes, de előre sajnos nem foglalható, helyhiányában a szálloda mellett (50 méter) található 1200 férőhelyes Papp László Aréna parkolóházban:
- P+R területen (második sorompó után) hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap
- Nem P+R területen (első sorompó után): 250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap
Helyszín megközelítése metróval, busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig
Előadók
- Dr. Csányi István - Emberi Erőforrások Minisztériuma portfóliókezelési, vagyonkezelési és közbeszerzési ügyekért felelős helyettes államtitkár, Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (NEKSZT Kft.), ügyvezető
- Dr. Tátrai Tünde - Budapest Corvinus Egyetem, közbeszerzési szakértő, egyetemi docens, Európai Bizottság szakértője
- Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella - közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd
- Dr. Hubai Ágnes - felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Hubai Ügyvédi Iroda, Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnök
- Dr. Polgár Adrienn - felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Tender-Co Kft., Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnökhelyettes
- Dr. Poroszkai-German Gabriella - MultiContact Consulting Kft., Közbeszerzési Igazgató
- Tótka Tamás - Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (NEKSZT Kft.), Operatív szakmai vezető
Ajánló
Enkonferenciam.hu 3 napos országos közbeszerzési szakmai konferenciasorozatot szervez.
Célunk a 2019. januárban és áprilisban várható törvényváltozás közérthető értelmezése, gyakorlati hasznos tudnivalók átadása a hallgatóság részére jogesetek, példák bemutatásán keresztül.
Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a minőségi oktatás megtartásához és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.
Tematika
1. NAP - 2019. 02.19.
09:30-10:00: Regisztráció
10.00-11.30 Dr. Tátrai Tünde
11.30-12.15 Ebédszünet
12.15-13.45 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella
TÉMAKÖRÖK: Ajánlatkérőket érintő, az EKR-rel, a Kbt-vel és egyéb végrehajtási jogszabályokkal kapcsolatos változások és elméleti tudnivalók, gyakorlati megközelítésben:
- a közbeszerzési eljárások előkészítésével kapcsolatos eljárási cselekmények az EKR-ben
- a közbeszerzési eljárások lebonyolítása elektronikus környezetben
- a Kbt. hatályának változása
- az eljárási szabályok újonnan hatályba lépő módosításai
- a nemzeti rezsim változó szabályai
- a szerződés teljesítésével kapcsolatos előírások módosításai
- főbb jogorvoslati szabályváltozások ismertetése
- aktuális joggyakorlat ismertetése
2. NAP - 2019. 03.07.
09:30-10:00: Regisztráció
10.00-11.30 Dr. Hubai Ágnes
11.30-12.15 Ebédszünet
12.15-13.45 Dr. Polgár Adrienn
TÉMAKÖRÖK: Ajánlattevőket érintő, az EKR-rel, a Kbt-vel és egyéb végrehajtási jogszabályokkal kapcsolatos változások és elméleti tudnivalók, gyakorlati megközelítésben:
- ajánlattétel előkészítése (alvállalkozók, kapacitást nyújtó szervezetek, közös ajánlattétel, stb.)
- ajánlattétel az EKR-ben
- ajánlatok bírálatával összefüggő eljárási cselekmények
- ajánlattevőként mire kell odafigyelni a szerződéskötés és a szerződés teljesítése során?
- jogorvoslat szabályainak változásai
3. NAP - 2019. 03.14.
09:30-10:00: Regisztráció
10.00-10.20 Dr. Csányi István
- EKR - új év új információk, meglévő és várható törvényváltozások, jogi környezet
10.30-11.30 Dr. Poroszkai-Germán Gabriella és Dr. Tótka Tamás
11.30-12-15 Ebédszünet
12.15-13.30 Dr. Poroszkai-Germán Gabriella és Dr. Tótka Tamás
TÉMAKÖRÖK:
- Egy uniós nyílt több ajánlati résszel megindított közbeszerzési eljárás bemutatásán keresztül az EKR alapvető funkcionalitásának bemutatása röviden
- Speciális eljárás fajták bemutatása: hirdetmény nélkül induló, Kbt. 113.§-a szerinti és tervpályázati eljárás.
- Dinamikus beszerzési rendszer és a keretmegállapodásos eljárás sajátosságairól röviden
- Az elfogadott Kbt. módosításból eredő várható fejlesztések
- Egyéb a közelmúltban történt fejlesztések ismertetése és tervezett fejlesztések (visszalépés lezárt bírálati szakaszba, eljárások másolása, űrlapok szabályok módosítása stb.)
- Tipikus hibák eljárások előkészítése és bonyolítása során.
Részvételi díj a 3 részre vonatkozóan
Teljes ár: 90 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 3 nap
Kedvezményes ár: 85 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 3 nap (2019.02.12-ig történő jelentkezés és befizetés esetén)
Csoportos ár: egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 80 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 3 nap
Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás. Ez fentiek értelmében teljes ár (1-2 fő), illetve csoportos ár (3 vagy afeletti fő) esetében vehető igénybe.
Jelentkezni a 3 napra csak együttesen lehetséges. De amennyiben nincs lehetősége 1 főnek mindhárom részen részt vennie, akkor 1 személycsere ez esetben lehetséges.
A részvételi díj magába foglalja:
- konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
- regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé, édes – sós meleg töltött aprósütemény
- ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé és szendvics bagett, salátabár, szeletelt gyümölcsök
Jelentkezési lap letöltése pdfben
Online regisztrációs űrlap az esemény részletei alatt található vagy kattintson ide:
Online jelentkezési oldal